آبتینآبتین، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

آبتین عشق مامان و بابا

شیرخوارگی آبتین مامان

1392/5/27 18:01
نویسنده : مامان آبتین
308 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم سلام میخوام یه حقیقتی رو در بارت افشا کنم البته اگه ایراد نداشته باشه زبان

میدونی بچه ها تا کی شیر میخورن؟! سوال  بله درسته معمولا تا 2 سالگی  اونوقت میدونی شما تا کی شیر خوردی؟؟!! سوال  چی؟! 1سالگی؟! نه عزیزمنیشخند     2سالگی؟؟!!  نه قربونت بشم من خنده    چی؟! آخرش 2سال و 2ماهگی؟!؟! نه فدات بشه مامانابرو   میدونی تا کی؟؟؟!!! 2سال و هفت ماهگی  تعجب

بله عزیزم شما تا 2 سال و 7 ماهگی شیر خوردی و مامان صبورانه تحمل کرد چون تو این مدت دائما میخوردی حتی شبا تا صبح مشغول خوردن بودی niniweblog.com

ما خیلی تلاش کردیم اما نمیشد یعنی من و بابایی تحمل گریه هاتو نداشتیمniniweblog.com

هر کلکی که فکرشو بکنی سوار کردیم اما دم به تله نمیدادی دیگه آخریا  من طاقت میاوردم ولی بابا جونت طاقت نمیاورد و میگفت بده بخوره گناه دارهنگران   آخه پس من چییییییییکلافه

البته بگما از کوچیکیت نه پستونک گرفتی نه شیشه نگران بیچاره مامااااااااانگریه

تا اینکه دیگه ماه رمضان شد و مامان میخواست روزه بگیره تا 3روز هم روزه میگرفتم هم به شما پسر بد می می میدادم تا بعد که بابات این شرایطو دید که من چقدر سختی میکشم بلاخره دلش واسه مامانی سوختلبخند   گفت از فردا هر کاریم کرد دیگه بهش نده هورا منم از خدا خواسته قبول کردمنیشخند

فردا ش باند پیچیش کردم و بتادین زدم گفتم اوف شده رفتی  تا ظهر که میخواستی بخوابی  آخه عادت داشتی تا می می نمیخوردی نمیخوابیدی با هزار مکافات خوابیدی به امید اینکه می می خوب بشه تا بتونی دوباره بخوری خلاصه هر جور شده طاقت آوردی فقط گاهی وقتا میومدی سر میزدی نازش میکردی و بوس میکردی میرفتی اما این بار دیگه شد خدارو شکر زیادم اذیت نشدی فقط یه شب تب کردی. هرچند تو گرماهم بود که قدیمیا میگن تو گرما نباید از شیر گرفت حالا فهمیدم خرافاتهمژه 

خب عزیزکم اینم از خاطرات شیر خوارگیتچشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)