آبتینآبتین، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

آبتین عشق مامان و بابا

مشکلی که هنوز حل نشده

1392/6/26 2:50
نویسنده : مامان آبتین
396 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه دارم از این کارات دیوونه میشم نمیدونم باید باهات چکار کنم واقعا کم اوردمniniweblog.com 

چند وقته همش پای کامپیوتری نمیدونم چکار کنم که دست از این بازی با کامپیوتر بکشی شب و روز داری بازی میکنی رفتم برات اسباب بازی جدید گرفتم اما فقط 1 ساعت سرت باهاش گرم بود باز دوباره اومدی سراغ کامپیوتر دیگه حتی جایی هم نمیری که مبادا از کامپیوتر دور بشیniniweblog.com

باورت نمیشه الان که دارم این پست جدیدو تایپ میکنم همزمان شماهم داری باب اسفنجی تماشا میکنیniniweblog.com

دیشبم که تا ساعت 2 بازی میکردی ساعت 2 خوابیدی بعد 5 صبح با صدای کیبورد بیدار شدم دیدم با چشمای خوابالو نشستی رو صندلی کامپیوتر میزدی رو کیبورد میگفتی من بازی من بازیniniweblog.com

آخه کی دیده یه بچه که هنوز 3 سالش نشده بازی کامپیوتری بلد باشه و کارتون عوض کنه و با paint کار کنه من که اولین بار میبینم کم مونده فقط برنامه نویسی کنیniniweblog.com

دیگه طاقت دیدن اینو ندارم که پای کامپیوتر ساعتها بازی میکنی از جات تکون نمیخوری فقط امیدوارم کار به جاهای باریک نکشهniniweblog.com   

 

پسندها (1)

نظرات (2)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
13 مهر 92 5:08
عزیزم من یادش ندادم خودش یاد گرفته

عمو وحيد
21 آبان 92 15:49
سلام آبتين جان. قربونت برم من كه به عمو وحيدت رفتي خوب هرچي باشه نوه خوشگل داداشمي ديگه. آبتين جان مامانت كه مثل تو ني ني بود شيطون نبود اذيت هم نميكرد اما مثل تو بانمك و شيرين بود يادش به خير. دوستون دارم مواظب خودتون باشيد. راستي خيلي زود ديانا هم مياد تا باهم بازي كنيد. ازتو براش خيلي تعريف كردم منتظره تا تورو ببينه.796