آبتینآبتین، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

آبتین عشق مامان و بابا

گل پسر

1392/6/7 2:50
نویسنده : مامان آبتین
374 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر ماهم الان که دارم این مطلبو مینویسم شما و بابایی خوابیدی niniweblog.comمنم خوابم نمیبره  اگه گفتی چراااا؟؟؟!!!از خود راضی  چون امروز با هم ساعت 3 خوابیدیم 8 بیدار شدیم niniweblog.com  البته من وقتی بیدار شدم دیدم شما داری تو تاریکی با آجر بازیهات که همیشه وسط خونست بازی میکنی همه برقها خاموش بود تا دیدی من بیدار شدم کلی خوشحالی کردی اومدی منو بوس کردیniniweblog.com بعد از اونجایی که خیلی بستنی دوست داری رفتی سراغ فریزر دوتا بستنی آوردی یکی دادی به من یکیم خودت خوردی بعد کنترل دادی به من طبق معمول همیشه گفتی مامان باب فکر کنم باب اسفنجیو از من و بابایی بیشتر دوست داریناراحت

الانم بعد از تماشای 1 ساعت و نیم باب اسفنجی خوابت گرفت خودت بلند شدی رفتی سراغ مسواک از من خواستی بهت بدم بزنیniniweblog.com بعد رفتی تو تخت خودت خوابیدیniniweblog.com الهی مامان فدات بشه که انقدر پسر خوبی هستی روز به روز داری شیرین تر میشیniniweblog.com

خوب بخوابی پسرم خوابای قشنگ ببینیniniweblog.com

منم دیگه برم بخوابم چون شما سحر خیزی و صبح زود بیدار میشی مامانی خیلی دوستت داره عزیزم niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)