آبتینآبتین، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

آبتین عشق مامان و بابا

آبتین من مریض شده

1392/6/10 16:31
نویسنده : مامان آبتین
478 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان،جوجوی مامان، عسل مامان،عشق مامانماچ  الهی من فدات بشم بمیرم نبینم تو مریض بشیناراحت

چند روزه که مریض شدی از جمعه تا الان که یک شنبه هست حالت زیاد خوب نیست اوج مریضیت روز جمعه بود وای که چقدر بد بود پسر کوچولوی من که همش شیطونی میکرد و بازی میکرد خوابیده بود از جاشم تکون نمیخورد تب کرده بودی چشمای نازتو باز نمیکردی هزیون هم میگفتی رفتیم دکتر آقا دکتر معاینه کرد گفت گوشای قشنگت عفونت کرده تازه وقتی میرفتیم تو ماشین هم حالت بد شد ریختی رو مامانسبز منم تو اون وضعیت تورو بغل کرده بودم تو مطب نشسته بودم خلاصه که کلی جریان داشتیم آقا دکتر بهت آمپول زد توهم زدی زیر گریه جیغ و داد میکردی آقا دکتر گفت سرما خوردی ولی از دیشب تا حالا علائم دیگه هم رو بدنت هست بدنت دونه زده نمیدونم چی شده فکر کنم آبله مرغون گرفتی خدا کنه که چیزی نباشه هرچی زودتر خوب بشی بلند بشی بازی کنی اذیت کنی بریز و بپاش کنی دیگه ما هم بهت نمیگیم آبتین بشیییییییییییین  ای کاش زودتر خوب بشی گلم من طاقت مریضی تورو ندارم خوشگل مامانناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)